Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем!!!!!!!!! Климатроникът на 164 не работи!!!!Помогнете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    При снимка 718 трябва да духа само топло т.е. парно.

    При 717;719 само студено т.е. климатик или вкарва въздуха отвънка такъв какъвто е.

    С врътката в случая щом си с климатик ти управляваш клапа 1 както се опитах да напиша на 717 но не излезе добре,а клапа 2 с лостчето м/у двете клапи 721.

    Възможно е втората клапа да се е откачила и да е застанала с средно положение и тогава ще меша топлия и студения въздух.Не ми е много ясно какво трябва да стане че да се откачи тая клапа освен ако някой не е пипал преди това,но няма невъзможни неща

    Дори и така да е докато е студен двигателя трябва да имаш климатик т.като парно няма.А зимата трябва да имаш парно макар и слабо.

    Въобще вентилатора вкарва ли въздух в купето?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Boby
      Значи перката си работи както трябва,а в предното мнение що написа,че върти само от 92* до 87*?
      Когато не е пуснат климатика е от 92-87. Като го пусна вентилатора на парното тръгва постоянно(на най-слаба степен), а този на радиатора най-много след минута.
      Лошото е че ми е трудно да се ориентирам от тези снимки кое какво е, не сам разглобявал парното .Тази клапа дето се съмняваме в нея може ли да се види без разглобяване, както горната до филтъра.

      Първоначално публикувано от Boby
      Възможно е втората клапа да се е откачила и да е застанала с средно положение и тогава ще меша топлия и студения въздух
      Дори и така да е докато е студен двигателя трябва да имаш климатик т.като парно няма.А зимата трябва да имаш парно макар и слабо.
      Въобще вентилатора вкарва ли въздух в купето?
      Няма как да меша топлия въздух със студения ,защото имам допълнително сложен каран за радиатора на парното и съм го спрял.
      Но пък точно тази зима имах слабо парно, а антифриза ми е кристално син, няма как да се запуши парното просто така.
      А вентилатора вкарва доста силна струя въздух, а това възможно ли е ако е притворена 2-рата клапа за която ми говориш?
      Сложно и затова пиша в форума защото никои маистор в Русе не би отделил токова време за да разбере какъв е проблема.
      На мен ми казаха запушен филтър-дехидратор, ама той е на 4 години само.Ида се върнем на варянта че не ми работи самия климатик, ама защо тече вода от изпарителя ,значи той е студен.
      Alfa164 T.S 148++ HP
      Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

      Comment


      • #33
        Не,неможеш да ги видиш. тези клапи се намират в кожуха където седи вентилатора.Трябва да се свали и те са отпред.

        С тоя кран може и сам да си си запушил радиаторчето.Като не циркулира антифриз през него колкото и да е чист винаги има отайки,отлагания в системата.Защо си го сложил?
        Тази втора клапа както и първата вършат една и съща работа.И двете отпределят дали въздуха да мине през радиатора на парното или да влезе директно в купето.

        Така като гледам как върви,ще сваляш кожуха с вентилатора.Това което е на снимката.От там се вижда и изпарителя и радиатора на парното и можеш да ги провериш и двете.А за парното можеш да видиш дали е запушен радиатора като пипнеш маркуча отдясно.Те са 2 един над друг и единия влиза другия излиза.

        Може и на 2 дена да ти е филтъра и пак да се запуши.Кой знае какви боклуци има в системата.
        Ако найстина е студен изпарителя нама как да не се охлади.При всички случай ще духа студено.Може и самия изпарител да е запушен и да се охлажда само част от него.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #34
          Това заграденото е кутията с вентилатора.Това което съм снимал на снимките. Клапите се намират там където сочи стрелката.Там ще видиш как са съединени пластмасите.

          Но да ти кажа 90% съм сигурен,че проблема ти не е в клапите.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #35
            Абе както е почнало и аз имам някой въпроси:

            При пускане на климатика коя степен на вентилатора на радиатора трябва да се пусне ? При мен си е на 1-ва и ми казаха че така трябва да е.

            Имам някакво много странно затопляне под краката - не духа а само грее... идеи ?
            2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
            GSM: 0888 520 600

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Grigor
              Имам някакво много странно затопляне под краката - не духа а само грее... идеи ?
              И аз го имам. Давайте съвети че при 40 градуса навън не се издържа.
              ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
              ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
              Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
              Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

              Comment


              • #37
                При мен на климатик или на прегрял мотор все едно си върти перката.Кабелчето което излиза от пресостата влиза в същата букса на релето в която влиза и кабелчето на датчика на радиатора => има една степен перката.Не виждам кое ще включи втора степен и къде ще я включи.

                Относно греенето,при мен няма греене,но когато превключи да духа на краката и лицето след време спира да духа на краката и почва да духа само на лицето,а на климатроника си е на позиция за крака и лице.Чува се леко цъкане и явно клапата която е за краката с всяко цъкане се затваря и от отвора за краката се усеща да духа топло,но това мисля че е от жегата и напеклото се табло.Днес сложих друг панел за управление и се държи по-различно.Ще видя с него дали ще го прави същото.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #38
                  Кранчето на партното е сложено за всеки случаи да не бърка работата на климатика, защото така ще е по-добре.
                  Alfa164 T.S 148++ HP
                  Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                  Comment


                  • #39
                    Не, тука си става дума за грене.... няма грам полъх или нещо сързано с вятър... както и няма значение дали работи климатика или не....

                    За момента оправията е да се пусне климата за малко на краката.... печели се време )))

                    Иначе колкото успявам да пипна... никъде няма горещи елементи под волана... всички са топли заради греенето, но не намирам самия източник....
                    2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                    GSM: 0888 520 600

                    Comment


                    • #40
                      Данеби да ти няма ламарините по пода които пазят гърнетата и тръбите?Другото по пода е радиатора на хидравликата ако имаш.Да не ти грее касетофона или и аз незнам
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #41
                        Всичко си имам.. а нали и Илчо има същия проболем....

                        Жегата не идва от долу /пода/...
                        2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                        GSM: 0888 520 600

                        Comment

                        Working...
                        X